اس ام اس بوس 2


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 366
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 554
:: بازدید ماه : 542
:: بازدید سال : 6162
:: بازدید کلی : 93537

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس بوس 2
جمعه 16 ارديبهشت 1390 ساعت 12:21 | بازدید : 459 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد

کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد

بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

 کاش میشد عشق را تقسیم کرد  مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر در رویا با نگاه هایم نگاه هایت را ببوسم اما باز تو نیامده باشی !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 غمگین تر از همیشه تو ا بوس میکنم این لحظه را به عشق شما بوس میکنم
اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انسان به سه  بوسه نکمیل میشود ، بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری
بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ، بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من با من بمان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ،
بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی ، برگ درختان انتظار پاییز را می کشند
 تا جای پاهایت را  بوسه بزنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز هم در کوچه های خلوت عاشقی ، در میان سکوت بوسه هایمان زندگی می کنم
 شاید رهگذری مژده ای از رویای ماندگار و عشق جاودانه ام ، به همراه بیاورد .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد ، با سبدی پر از
بوسه هم خواهم آمد ، و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی تا ابد دوستت دار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم
گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه. درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار  بوسه داره ، برو کنار خیس نشی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم به نرمی بیا همچو جان در برم
 تنم را بسوزان در آغوش خوش  که فردا نیابند خاکسترم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می شود مثل نسیم بال در بال پرستو ، بوسه بر قلب شقایق ها بزنیم ، هیچکس تنها نیست ، ما خدا را داریم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن
بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب  فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بی تو یم بوسه ی فراموش شده ام ، یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان ،
 یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من گل پژمرده ای هستم ، چشمهایم چشمه خشک کویر ،
تشنه یک بوسه خورشید ، تشنه یک قطره شبنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسی آبدار با پنجره داشت
یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا چه باک ز باران که گیسوان تو چتری گشوده اند مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند بدرودهای تو تکرارهای سلامند

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: