اس ام اس خرداد 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 771
:: بازدید ماه : 759
:: بازدید سال : 6379
:: بازدید کلی : 93754

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس خرداد 90
سه شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 9:56 | بازدید : 451 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

وقتی از غربت ایام دلـــــم میگیرد / مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم / بازهم خاطر تو دســت مرا میگیرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادت نرود که یاد تو در یاد است / آبادی دل برای تو آباد است

از یاد نبر دل حقیرم ای دوست / در این دل من همیشه یادت یاد است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو، دلی را به دریا زدم که از

آب، واهمه داشت !!


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به هیچ روزی پ‍‍س ات نمی‌دهم!
به هیچ ساعتی
به هیچ دقیقه‌ای
به هیچ، هیچی!
سخت چسبیده‌ام
تمامت را...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درون سینه دریا گشته ای تو / در این ویرانه پیدا گشته ای تو
تو را نامی بغیر از دل ندادند / برای من معما گشته ای تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مکن مس تم که هوشیار تو هستم / مکن خوابم که بیدار تو هستم
میان خواب و بیداری جهانی است / مکن ترکم که غمخوار تو هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی روی او به دنیا ، یک ذره نیست میلی
از وقت رفتن او ، خیلی گذشته ، خیــــلی
دلتنگم و پریشان ، با یک امید کم رنگ
شاید برای من هم ، دلتنگ مانده لیلی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام “رفت و آمد” یا “آمد‌ و رفت” ؟
آدمها می‌روند که برگردند ، یا می‌آیند که بروند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را آرزو نخواهم کرد..هیچ وقت..! تو را زمانی می خواهم که خودت
بیایی نه با آرزوی من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صدایت درگوشم زمزمه می شود ونگاهت درذهن مجسم... ولی من تو را
می خواهم نه خیالت را.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است
مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی یعنی بخند هرچند كه غمگینی
ببخش هرچند كه مسكینی
فراموش كن هرچند كه دلگیری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا دست به قلم میبرم
تو تمام واژه ها میشوی
.
.
.
با یک واژه
من چگونه خط خطی کنم تو را؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار نیمه گم شده ات را کامل بیابی!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست
با تو یك كاسه آب یك دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از حقیقت های تلخ خسته ام …
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را طلب نمیکنم...نه اینکه بی نیازم
صبورم

 

 

 




 



|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: