اس ام اس جدید2 شهریور 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 238
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 949
:: بازدید ماه : 937
:: بازدید سال : 6557
:: بازدید کلی : 93932

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس جدید2 شهریور 90
یک شنبه 20 شهريور 1390 ساعت 10:17 | بازدید : 455 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان هر وجبت ترمه و کاشی

در هر نفس این است دعایم همه  ای ماه / در زیر و بم خاطره ، آزرده نباشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گفته بودی گنج در ویرانه هاست ، راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد
چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم ، تو مال من و من در قلب تو هستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز تو را تشخیص دهد
اندوه پنهان شده در لبخندت را،
عشق نهان در عصبانیتت را ،
و معنای حقیقی سکوتت را…


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … !
رفتی ؛ … ” به سلامت “

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر سحر آفتاب من بودی / همه شب ها شهاب من بودی
 ور شکستم بدون چشمانت / تو تمام حساب من بودی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است
 صدایم کن که دل در سینه تنگ است
 مرا با خود ببر آنسوی غربت
که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلهایمان
سر زانوهایمان زخمی میشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلی خشکیده ام میان دفتر باد  ...... کاش ... در خاطر کسی بودم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو هم  این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم؟!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو آنی نبودی که فکرش را می کردم، زیرا باعث شدی آنی شوم که فکرش را هم نمی کردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه ؟
میخوام بشی تاج سرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یه تریلی بخرم تو شاگردم میشی!؟
 فقط بخواب . منم به عشقت پشت تریلیم می نویسم
“بوق نزن سالار خوابه”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دقت کردین رو کی بردها ((I)) و ((U)) کنار هم هستند؟ به سلامتی سازنده !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امشب دوباره سیگار، سیگار، سیگار می کشم
رخ عشق با این حلقه های دوار، دوار، می کشم
با دود حلقه،حلقه می زنم
با این حلقه ها خویشتن را به دار می کشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل است دیگر یا شور می‌زند یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند آخر هم مهر سنگ بودن .می‌خورد روی پیشانی‌اش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمیماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست

 


 

 

 



 



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: