وصيت من


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 275
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 463
:: بازدید ماه : 451
:: بازدید سال : 6071
:: بازدید کلی : 93446

RSS

Powered By
loxblog.Com

وصيت من
پنج شنبه 1 دی 1390 ساعت 15:47 | بازدید : 515 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

حالا كه آخراي عمر منه وصيت من به زير سرمه, بخون اينو بدون اين حرف هاي من همه درداي من از عشقمه

وقتي اومد كسي دورم نباشه تا كه بدونه عشقش از بي كسي مرد

تويه چشمام نم اشكو ببينه تا كه بدونه دردم دلواپسي بود

دير اومدي بايد بري حق نداري بموني حتي يه فاتحه سر مزار من بخوني

برو ديگه نميخوامت اي گل ديوونه اونقدر نيومدي كه هيچي از من نمونده

يادته موقع رفتن گفتم تورو خدا نرو اين دلو نشكن حالا كه ميري بگو كه كجايي

گفتي كه جاييه مثل جهنم حتي يه نشوني از خودت ندادي

فهميدم كه به من بي اعتنايي, رفتيو تا الانه كه من يه مردم يه خبري يه نامه ايي هيچ نداري

بسه ديگه چته كم بهم زل بزن, برو عقب نه نه بهم دست نزن

چه جوري بود اون روزايي كه رفتي يه بوسه خواستمو گفتي نا محرمم

برو كه روسياهي به دلت موند حالا پشيموني از دلو از جون

هرچي كه بوسه كني ديگه ديره, عشق تو فردا تويه خاك اسيره




|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: