اس ام اس انتظار


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 260
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 971
:: بازدید ماه : 959
:: بازدید سال : 6579
:: بازدید کلی : 93954

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس انتظار
چهار شنبه 21 دی 1390 ساعت 16:24 | بازدید : 425 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

 

اس ام اس انتظار

 
من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟

تو مرا خوب نگر ، شاید اینبار ببینی که تو را منتظرم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست / بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم / ولی برای دل من مزار هم خوبست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

مشاهده در ادامه مطلب


 

 

 

 

 

بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است
و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سفر کردی غروبی از کنارم / تو را ای کاش میشد ، باز دارم
تو میگفتی که میآیی دوباره / از آن روز دائما چشم انتظارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم
و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی / رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی
من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم / چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی
              
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما / به شوق لحظۀ دیدار هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد
و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است
آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ ازآی بعد از اینهمه چشم انتظاریم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: