حالم از هرچی دوست داشتن به هم می خوره


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 79
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 790
:: بازدید ماه : 778
:: بازدید سال : 6398
:: بازدید کلی : 93773

RSS

Powered By
loxblog.Com

حالم از هرچی دوست داشتن به هم می خوره
چهار شنبه 19 بهمن 1390 ساعت 19:12 | بازدید : 367 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

 

درد و دل
 
امروز دلم خیلی گرفته حالم از خیلی آدما به هم می خوره همشون پستن

 

نمی دونم چرا وقتی فکر می کنم با خودم می گم خیلی گناه کارم از خودم بدم می یاد نمی دونم شاید اون کسی که اینو بخونه بهم بخنده شایدم نخنده ولی نمی دونم چرا امروز این جوری شدم خیلی حالم گرفته است . قبلا خیلی چیزا رو باور می کردم ولی الان حتی به حقیقتم شک دارم . همه چی دروغه همه چی...

ای کاش هرگز به دنیا نمی اومدم ای کاش هرگز نبودم تا دل کسی را بشکنم ای کاش هرگز به دنیا نمی آمدم تا کسی دلم را بشکند  ای کاش ...ای کاش...

می دونید اگه یه کسایی رو هنوز دوست نداشتم دوست داشتم بلند داد بزنم بگم حالم از هرچی عشق و عاشق شدن بهم می خوره . می دونین همش دروغه همش . اونی ام که راست میگه...

توصیه می کنم به هیچ کسی دل نبندیم هر چند عزیز .خوب (اصلا همونی باشه که یه عمر دنبالش بودین ) . حرف گوش کنید نزارید خودتون به این نتیجه برسید خیلییی سخته ...

اینو نوشتم  چون خودم راحت شم ولی این زخم هیچ وقت خوب نمی شه هیچ وقت

ای کاش میتونستم بنویسم و بگم که حالم از همه نامردای دنیا بهم می خوره(َF) ولی افسوس که هنوز...

تو تمام چیزی بودی که من میخواستم

 

میتونستیم اینطور باشیم باید می بودیم ولی نتونستیم

و تمام خاطراتی که جلوی چشم بود دارن محو میشن

این همه مدت داشتی تظاهر میکردی

تمام چیزایی که از من پنهان کردی

تمام کثافت کاری هایی که کردی

مرسی که طوری رفتار کردی که انگار برات اهمیت دارم

تا من احساس کنم تو زندگیت تکم

خیلی خوب شد که فهمیدیم به آخر خط رسیدیم

مرسی که داغون شدنم را تماشا میکردی

و گذاشتی بدونم همه چی بین ما تموم شده

خیلی از پایان رابطمون خوشحالم




|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: