لعنت به روزی که عاشقت شدم ...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 395
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1106
:: بازدید ماه : 1094
:: بازدید سال : 6714
:: بازدید کلی : 94089

RSS

Powered By
loxblog.Com

لعنت به روزی که عاشقت شدم ...
سه شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 19:43 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

برای تو می نویسم عشق من ! برای تو که لحظه ای به یاد من نیستی ! لعنت به صدات لعنت به چشمان مستت لعنت به روزی که تو را دیدم لعنت به روزی که عاشقت شدم لعنت به روزها و شبهایی که برای تو اشک ریختم و میریزم و خواهم ریخت،  لعنت به تمامی لحظه های شیرین زندگیم که با تو بسر شد لعنت به روزهایی که بشوق تو به پرواز در می آمدم لعنت به شبهایی که به شوق دیدنت خواب از چشمان رخت  می بست لعنت به بیخوابی هایم لعنت به ناز معشوقه ام ولعنت به نیازم   لعنت به من که تو را می پرستم لعنت به تمام لحظه های که به یاد تو طی کردم و می کنم . لعنت  به من لعنت به تو لعنت به لحظه ای که به دروغ بمن گفتی دوستت دارم و من احمق هم باور کردم  لعنت به خودم  لعنت به تنهایی لعنت به بخششت لعنت به نفرتت لعنت به من که افسار دل به کسانی دادم لعنت به خودم که تو را به راحتی یک نفس از دست دادم  لعنت به آرزو . لعنت به عشق. لعنت به تو که قاتل عشقی لعنت به تو و لعنت به تو ولعنت به تو ولعنت به خودم

 چرا یادم رفت که حق دوست داشتن ندارم چرا یادم رفت....!!! که امروز ناچار شوم بخاطر تو چشم انتظار باشم فکر نمی کردم علاقه ام به تو مرا دچار چنین  تزلزل و سرنوشتی کند خوب می دانم الان در کنار یکی دیگر با آرامش زندگی می کنی و کوچکترین فکری به من نمی کنی ولی من چی ! مدام ثانیه ها را با تو تمام می کنم مدام به یاد تو هستم.........

 




|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: