اس ام اس اسفند 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 398
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 586
:: بازدید ماه : 574
:: بازدید سال : 6194
:: بازدید کلی : 93569

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس اسفند 90
پنج شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:28 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

 

اس ام اس اسفند 90

در این روزهای زمستان یک استکان چای داغ مهمان منی.

کنار پنجره بخار گرفته دلت وقتی تنهایی،نوش جان کن.

چای رفاقت من، همیشه تازه دم است.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

حالا بریم ادامه مطلب

 

 

چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد !
حتی با گزینه مناسب !!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

میان مشغله ها گم شدم .. ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است/بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است/دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

هنوز هم از بین کارهای دنیا دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

شب بود ، شمع بود ، من بودم و غم!
شب رفت،شمع سوخت ، من ماندم و غم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید …
قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !

* * * * * * * * * * *
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: