اخرین روز سال 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 422
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1133
:: بازدید ماه : 1121
:: بازدید سال : 6741
:: بازدید کلی : 94116

RSS

Powered By
loxblog.Com

اخرین روز سال 90
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 19:19 | بازدید : 354 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

الان که دارم می نویسم اصلا تو حال خودم نیستم گیج و منگم.. نمی دونم

چی دارم می نویسم فقط میخوام بگم اینم اخرین روز سال 1390 بازم نیومد ببینمش با

 اینكه دلم براش ( . ) شده بود نیومد!! ندیدمش ولی میخوام بگم دیشب خوابشو دیدم

اومده پیشم من روی زمین نشسته بودم اومد جلو دستمو گرفت با همون تیپی که اولین

 بار اومده بود پیشم،  فقط داشتم بهش نگاه می کردم پیشم نشست و گفت خوبی؟با

بغض گفتم خوبم خوب... محکم بغلم کرد، سرمو گذاشتم رو شونه هاش، موهامو ناز کرد

گفت دیگه ناراحتت نمیكنم ببین باز اومدم.. محکم دستشو گرفتم گفتم تو مگه bye نداده

 بودی؟ حالا چی شده که اومدی پیشم؟ میگه: اومدم چون دلم برات تنگ شده بود بغض

 كردم یه لحظه نگاش كردم خواستم فریاد بزنم بگم (ف) خیلی دوستت دارم... كه صدای

 زنگ موبایلش نذاشت با اشفتگی دستمو رها كرد و گوشیشو جواب دادو گفت اومدم عزیزم و...رفت...هوم

                                         ما گذشتیمو گذشت انچه تو با ما کردی 


                                          تو بمان با دگران...وای به حال دگران

 




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: