خیلی تنهام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 382
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1093
:: بازدید ماه : 1081
:: بازدید سال : 6701
:: بازدید کلی : 94076

RSS

Powered By
loxblog.Com

خیلی تنهام
شنبه 5 فروردين 1391 ساعت 19:19 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

خیلی تنهام تنهایی چقدر سخته سردمه دستام یخ زده لبم خشکیده چشمام سفید شدن از بس که

 منتظرن اووه خدا دارم دیوونه میشیم بغضم داره خفم میكنه هیشكی نمیفهمه تو دلم چی داره

میگذره اووه خدا دلتنگــم دارم اروم اروم از دوریش تلف میشم همش به خودم میگم دیگه

 دوست ندارم کلافه و بی قرارم دستهایم میلرزه ، الان نمیدونم روز هسته یا شب ، این رو

 هم نمی دونم تنها دردی كه تو سینه دارم و بغضی  که گلویم رو فشارمیده تمام وجودمو

 سرد میكنه ، سیاهی لحظه هایم کار سرنوشته من دیوونه چقدر ساده بودم ، من عاشق

 چقدر بیچاره بودم نمیخواستم عاشق شوم ، قلبم اسیر رویاهایم شد رویاهایی که با تو

 داشتم ، کاش یاد تو را در خاطرم نداشتم خواستم تو را فراموش کنم ، فراموشی را

فراموش کردم خواستم اشک نریزم ، یک عالمه بغض در گلویم را جمع کردم کلافه و بی

 قرارم ، مثل این است که دیگر هیچ امیدی ندارم سادگی من بود که بیش از هرچیزی مرا

 میسوزاند، کاش به تو اعتماد نمیکردم ، کاش تو را نمیدیدم و راه خودمو میرفتم کاش لحظه

 ای که گفتی عاشقمی ، معنای عشق را نمیدونستم همه جا مثل قلبم دلگیره ، همه جا مثل

 چشام خیسه همه جا مثل غروبه ، مثل پاییز و مثل این روزها نفسگیره همیشه به خودم

 میگفتم بی خیال ، اما اینبار بی خیالی به من گفت بی خیال همیشه میگفتم میگذره ، اما

 اینبار گذشت و چیزی از یادم نرفت!F

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: