گیجه گیجم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 488
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 676
:: بازدید ماه : 664
:: بازدید سال : 6284
:: بازدید کلی : 93659

RSS

Powered By
loxblog.Com

گیجه گیجم
پنج شنبه 29 فروردين 1391 ساعت 10:59 | بازدید : 345 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

نمی دونم چی بنویسم و چی بگم
خیلی بهم بد كرد خیلی... با همه ی اذیت هایی که کرد بازم دلم تنگشه چرا؟نمیدونم بودنم باهاش درسته یا نبودنم؟
یه حسی هست که  میگه دوسش دارم . یه حسی میگه ازش متنفرم . یه حسی میگه دوستم داره . یه حسی میگه بچه بازی . یه حسی میگه عاشقه ، عاشقم ! یه حسی میگه تنهام....یه حسی میگه ازش جدا شو . یه حسی میگه که چی‌؟ یه حسی میگه داغی ‌. یه حسی میگه فرصتهای اونو ازش نگیر . یه حسی میگه بیخیالش شم . یه حسی میگه دلت میاد ؟ یه حس دیگه میگه دوست داشتن به این  راحتی‌ نیست . یه حسی میگه اگه خودت یکیو تنها بذاری چی ؟ یه حسی میگه اگه سرم  بیاد چی‌ ؟ یه حسی میگه نباشه ، میشی ‌؟ یه حسی میگه خر نشی ‌؟ یه حسی میگه پشیمون نشی ‌! خیلی سخته خیلی ! شدم مثل دیوونه ها . نمیدونم اخرش چی میخواد سرم بیاد . كاش هیچوقت نمیدیدمش . كاش همون روزی که زنگ زدم و گفت : اگه ناراحتی دیگه زنگ نزن ولی من گفتم نه. هی به خودم میگفتم که بهترین کاره و سعی میکردم خوشحال باشم !  میدونی اولین اشتباه من این بود که از همون اولین دروغش ساکت موندم . این جوری کم کم فهمید هر کاری کنه چیزی نمیگم . خوب یکی از اخلاقیات من که فکر می کنم بیشتر بده تا خوب باشه اینه که من معمولا اصلا از کسی ناراحت نمیشم ولی اون هیچ وقت احساس‌های منو ندید ،اونی که آروم میکرد من بودم . اونی که صبر داشت من بودم . اونی که ... نمیدونم چرا هیچ وقت خودم مهم نبودم . لعنتی نابودم كردی . فقط قصدت بازی كردن با دلم بود . لعنت به تو كه قاتل عشقی .

اولین کسی بودی که وارد زندگی من شدی و واقعا نابودم کردی




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: