اس ام اس های زیبای اردیبهشت 91


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 361
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 549
:: بازدید ماه : 537
:: بازدید سال : 6157
:: بازدید کلی : 93532

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس های زیبای اردیبهشت 91
یک شنبه 7 خرداد 1391 ساعت 10:9 | بازدید : 338 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

 

 

 

اس ام اس های زیبای اردیبهشت 91

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی

سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!


* * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از گرفتن دست هایت، تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا...دوست بدار...! اندک... اما طولانی...!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تاریکی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی تنهایی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی مرگ رو دوست دارم اگه به یادم باشی تو رو دوست دارم حتی اگه به یادم نباشی!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند ، دل کوچکم تنگ نگاه توست .

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

آفتاب که میتابد، پرنده که میخواند و نسیم که می وزد،
با خودم میگویم حتمأ حال تو خوب است که جهان این همه زیباست…

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند .

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

وجودت کافی است برای هزار سال دلگرمی


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم



|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: