بی وفایی م


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 406
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1117
:: بازدید ماه : 1105
:: بازدید سال : 6725
:: بازدید کلی : 94100

RSS

Powered By
loxblog.Com

بی وفایی م
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 12:39 | بازدید : 255 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

روزی اومد که دل بستم به تو،از سادگیم دل بستم به قلب بی وفای تو
روزها گذشتو بیشتر عاشقت میشدم، یه لحظه صداتو نمیشنیدم غرق غــم و غصه میشدم
روزی تو را نمیدیدیم از این رو به آن رو میشدم!
گفتی اونی که میخواهم باش ، از اونی که میخواستی بهتر شدم
گفتی تنها برای من باش ، از همه گذشتم و تنها مال تو شدم
روزی اومد که من مال تو بودم ولی تو عاشق کسی دیگه ای بودی
حالا تنها اشکه  که از چشمانم میریزد
تنها شده ام ، باز هم مثل گذشته همدم غمها شدم
راهیم ندارم برای بازگشت ، به یاد دارم شبی دلم تنها به دنبال ذره ای محبت میگشت
نمیپرسم که چرا تنهام گذاشتی ، نمیپرسم که چرا قلبمو زیر پات گذاشتی
میدونستم تو هم مثل همه …نمیبخشمت
دیگه مهم نیست بودنت ، احساس گناه میکنم در لحظه های بوسیدنت
نمیبخشمت ، این تو بودی که روزی گفتی با دنیا عوضت نمیکنم هوم...دنیا که سهل است ، تو حتی نفروختی به کسی دیگه منو
مثل یک جنس کهنه ، دور انداختی منو!
نمیدونستم برات کهنه شدم ، هنوز مدتی نگذشته بود که برات تکراری شدم
مهم نیست ، برای همیشه تو را از یاد میبرم ، خاطرت را خاک میکنم
تو نبودی لایق من ، تو نبودی عاشق من ، میمانم با همان تنهایی و غــــم
تو را نمیبخشم ، و حالا روزی اومده که به خاطر تو حتی یک قطره اشکم نمیریزم بی وفا




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mahsa در تاریخ : 1391/5/14/6 - - گفته است :
سلام اهنگ وبت خیلی قشنگه میشه بپرسم خوانندش کیه ممنون میشم
خدایا …!

گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ،

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک …

این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور …!



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: