اس ام اس تیکه دار


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 221
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 409
:: بازدید ماه : 397
:: بازدید سال : 6017
:: بازدید کلی : 93392

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس تیکه دار
دو شنبه 27 خرداد 1392 ساعت 8:36 | بازدید : 404 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

و بگه:

احمق نمیخوادت

انقد خودتو کوچیک نکن...!


* * *


بالاخره خنده های یك نفر باید چیزی را آب كند..

یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

یا خنده های مـن غــــــــــم را...


* * *

چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم


* * *


جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم...

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد...

تــو شدی خـــاطره ســـاز...

من شدم خــــاطره باز...


* * *


به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن “لیاقت” ما رو ندارن !


* * *


لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تـــو”

غلط اضافیِ زندگیم بودی ... :|


* * *


اینک اعتراف میکنم...

بی کَس و کار شدم

امـــا هنوز مثل تو ...

بی همه چیـــز نشدم ...!!!


* * *


عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

فقط دو تا آدم میخواد

تاکید میکنم : آدددددم


* * *


دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است ، لطفا دیگر تنهایش بگذار …


* * *

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت


* * *

بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !


* * *

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟


* * *

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

* * *

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

* * *

دیگر عاشقانه نمینویسم …
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

* * *

بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !


* * *

پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲هزاری که بودی موندی !



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: