سلام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 263
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 974
:: بازدید ماه : 962
:: بازدید سال : 6582
:: بازدید کلی : 93957

RSS

Powered By
loxblog.Com

سلام
چهار شنبه 13 شهريور 1392 ساعت 1:18 | بازدید : 285 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

سلام گل های من... مرسی که به یادم بودید و معذرت بابت تاخیرام ممنون که تحمل کردین راستش اتفاق زیاد برام افتاده اما نمیتونم بگم چراشو خودمم نمیدونم... خسته شدم از این کارای تکراری دگه حوصله ندارم مث قبلآ نیستم بخوام با چندتایی بپرم و خوش باشم به خیال خودم...ولی حالا فهمیدم اینا خوشی نبوده چیزی جز ذهن خوری و عذاب دادن خودم و طرف مقابلم بیش نبوده...من که دیگه خسته شدم دگه سیر شدم از این کارام دیگه نمیخوام ن خودمو برنجونم ن قلب کسیو بشکنم

تموم شد

دیگه طاقتم تموم شد همه چیز بین ما تموم شد دیگه گذشت اون روزایی که باهات خوش بودم.. اون روزایی که بهت افتخار می کردم..اون وقتایی که حاضر بودم بمیرم برات..اون روزایی که عاشقت بودم

 تموم شد

دیگه برام مهم نیستی دیگه برام مهم نیست چه بلایی سرت میاد دیگه حتی یک ذره هم نگرانت نمی شم که با کی میپری یا کجا میری چی میپوشی چکار میکنی توهم همینکارو کن

نمی خواستم

هیچوقت فکرش رو نمی کردم یه روز همچین چیزی بگم در بدترین شرایطی که تا حالا داشتیم هم به این فکر نمی کردم که یه روزی اینجوری کنم! و حتی اینکه بخوام بیام و عمومی اعلامش کنم دیگه برام مهم نیستی

*****************

هــم عاشــقتم

هــم ازت متـــنفرم

میانگــین که بگیـری میبنی که دیگه برام مهم نیستی

*****************




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: